Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pozor na ty ořechy - arašídy mají tři čtvrtiny tuku oproti vlašským. A v receptech na cukroví je poměr mouka-tuk-cukr opravdu důležitý. Stejný problém je s Herou - máslo má 82 % tuku a Hera jen 72 %.

Osobně když budu chtít ušetřit, napeču toho méně. Prostě radši si pochutnat na kvalitě v malém množství, než se nacpat ošizeným.

0 1
možnosti
Foto

zaujímavé, tiež rozmýšlam, že si dám trochu napiecť, lebo suroviny dosť u nás zdraželi. Ale dačo urobím i sama, díky za rady, použijem.

2 0
možnosti

Já nepeču už roky. Miluju to, ale když si manžel vzal za celé svátky maximálně 10 kousků, děti jen o trochu víc a já pak zbytek rozdávala žravějším sousedům, přestalo mě bavit za to vyhazovat peníze. Koupím plechovku dobrých belgických pralinek, kilo různých ořechů a hotovo.

I když letos jsem se rozhodla koupit trochu cukroví od paní, která ho roky peče pro známé. Očekávám víc návštěv a něco na stole chci mít. Samozřejmě, že je to dražší, než kdybych si doma upekla, ale zase budu mít mnohem víc druhů. Zaplatím to ráda.

2 0
možnosti

Arašídy jsou drahé a v cukroví tvrdé. Pokud chcete ušetřit na ořechách (a taky při alergii na ořechy), pak na másle, ale třeba i na levnějším oleji opražte ovesné vložky a na závěr pražení posypte krystalovým cukrem. Cukr zkaramelizuje a od ořechů to pak v těstě nikdo nepozná. Levné a chutné. Námět jsem převzala z válečné kuchařky, kdy potraviny nebyly a těžce se sháněly i přes potravinové lístky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy