Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

na nohou mám brusle a pode mnou jsou Nusle...

0 0
možnosti
FL

To umělecké dílo podle mě zachycuje, jak se by se rozstříkla tekutá hmota, kdyby do ní někdo hodil třeba kámen. Jinak, jmenuje se Osvícení a autorem je Lukáš Rittstein nezajímavější tím, že je synem slavného malíře Michaela.

Michaelovy obrazy se za sociku prodávaly za pár stovek a já tenkrát váhal. Dnes se velká plátna draží za statisíce

https://www.sculptureline.cz/cs/mesto/praha/osviceni.316

1 0
možnosti
Foto

Dekuji za doplneni. Co se tyka maliru, tak jejich dila ziskaji cenu casem, ale sami si to moc neuziji. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné fotky.R^R^R^

Vašek

2 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy