Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alice, vybavím si ji především ve filmu Fanfán Tulipán. Krom toho, že byla herečka a sexy symbol, byla též fotografkou, malířkou, sochařkou a točila dokumenty. Renesanční žena.

5 0
možnosti
Foto

Ano, Fanfan, tam miluji spis Fanfana.

1 0
možnosti

I53v60a46n19a 94L42a91n80c38e

16. 1. 2023 14:20

Gina Lollobrigida mi jako holce připadala jako jedna z nejkrásnějších žen na světěV a ona opravdu bylaR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Ano. A Sophia Loren, BB i další. Gina byla moc hezká.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak, život plynie, niekto odchádza a niekto v danom momente prichádza.:-)V

4 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy