Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé téma. Obezita ovšem znamená, že ohrožujete svoje zdraví. Zdravotní péči platíme všichni solidárně, ti, kdo žijí zdravě i ti ostatní. Přitom v naprosté většině případů je obezita něco, co dokážete změnit. Vím, o čem mluvím. Sám jsem zhubnul ze 102,5 kg na 73 kg a udržuji si tuto váhu již šestým rokem.

Jsou ovšem jiné menšiny, které se svého osudu zbavit nemohou. Třeba ty národnostní. Národnostní menšina ovšem není problém, jak se nám snažila vsugerovat česká nacionalistická politika ale obohacení.

1 0
možnosti
Foto

Ano, to máte pravdu. Ale i ti ostatní si zaslouží slušné chování. R^

0 0
možnosti
ES

U čtení se usmívám, k větší menšině se přidávám... Setkáme se ve fitku, probereme dietku.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tým, že človek zhadzuje či podceňuje iného človeka, poukazuje iba na svoje komplexy, ktoré má on sám.

2 0
možnosti
Foto

Můj kamarád říká: ty faldy kolem pasu to není špek, to je charisma. ;-)

3 0
možnosti
Foto

No, každý má svůj vkus. Mně taky ten můj říká: hubni si, kde chceš, ale tady ani deko (zadek). A jednomu mýmu kámošovi zas jiný říkal, že na něj ženský letí, protože vidí, že projedl 3 mercedesy. ;-D

1 0
možnosti
PV

Mam pocit,ze to ... jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva ... vystihuje presnou podstatu.

1 0
možnosti
Foto

R^ za član i krásné brýle :-)

1 0
možnosti
IL

Pro někoho může být i slovo: špageta urážlivé ;-(, hlavně, když je v menšině. Mne nazývala Nikova kamarádka ze školy, která byla hoooodně při těle: skinny b...h, v překladu: hubená m...a, nemůžu to ani vypsat do diskuze. Proč jsem nic neříkala? O tom snad jindy...

2 0
možnosti
Foto

No, možná to ani není tak myšleno, ale nemělo by se to dělat. Zrovna jsme se sestrou vzpomínali, že u nás doma nikdy nikdo nikoho nehodnotil a dnes se pořád lidi nějak uráží.

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy