Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Má to jeden háček.

Ti rozumní, ta bezpečnostní pravidla nepotřebují a ti nerozumní je nečtou.

To říkám, jako bývalý bezpečák.

P.S. Ta bezpečnostní pravidla přikládaná k výrobku jsou spíše živnou půdou pro advokáty.

2 0
možnosti
Foto

Když nemám strkat kočku do mikrovlnné trouby, znamená to, že ostatní zvířata tam strkat můžu? 8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

To je divné, že? Ale třeba králíka si tam umím představit. R^

3 0
možnosti
Foto

Okrajovo s tým súvisia aj návody na použitie, či poučenia a tie sa u nás davajú vo väčšine robit copywriterom a to môže byť hocikto a za malú odmenu, dokonca i na bleskozvody...

2 0
možnosti
Foto

Navody s tim hodne souvisi. A jejich tvorba, to je jina pohadka.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy