Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-D Když vidím ty dnešní "návody", divím se, jak mohlo lidstvo vůbec přežít minulé století. Zjevně si ti zákonodárci myslí, že lidstavo rapidně hloupne. I když leckdy jim dávám zapravdu.

1 0
možnosti

Predvčerom som kúpila tyčový vysávač. 4 strany bezpectnostnych upozornení, ale v podstate žiadny návod na použitie, skladanie.... Takže predpokladajú, že to so svojou inteligenciou zvládnem sama, ale že ho "nevopchám do vane s vodou", to mi už nedôverujú.

1 0
možnosti
Foto

Je to logické. Prostě svěřte vysavač chlapovi. ;-D

0 0
možnosti

I10v75a56n28a 97L94a42n29c79e

21. 11. 2022 13:12

Pokud spolknete větší kousek chleba, můžete se udusit...!?

1 0
možnosti

R^ Někdy se to ovšem přehání opačným směrem. Zrovna dnes jsem koupil LED řetězec na dvě tužkové baterie. V návodu jsou dvě vykřičníkem označené výstrahy ohrožení života:

- Nenechávejte nikdy děti samotné s obalovým materiálem. Hrozí nebezpečí udušení (přitom jde o blistr)

- Nenechávejte baterie nikde volně ležet, hrozí nebezpečí, že je děti spolknou (jde o dvě AA baterie).:-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, kazda mince ma dve strany.R^

0 0
možnosti
Foto

Dokážete si představit, jak moc komplikovaná je tahle problematika u léků a jak šílené je, že se stejně nekontrolují potravinové doplňky vyrobené z bůhví čeho ? Že se vám díky nějaké látce narodilo dítě s ploutvičkama, nebo že jste schytal rakovinu-impotenci nemáte šanci zjistit ...

1 0
možnosti
Foto

Ano, dokazu. Bohuzel. R^

1 0
možnosti
Foto

Buď nie je dotiahnutá legislatíva alebo ju proste nik neuplatňuje v oblasti postihov.U nás len cez média oznámia, ten a ten výrobok bol stiahnutý z trhu lebo obsahuje nebezpečné alebo zdraviu škodlivé látky, ale kto ten výrobok už použil sa neskúma a asi má smolu...

3 0
možnosti
Foto

Tak my to v legislativě máme, ale třeba tenhle konkrétní případ se stejně zjistí až s odstupem let a to už je pozdě.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy