Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Harmonické nehynoucí manželství je z velké části věcí štěstěny. Už proto, že poznat včas dobře partnera není vždy možné, ostatně poznat sám sebe je stejně nesnadné. Manželé se často rozvádějí z důvodu nalezení nové, uspokojivější a někdy překvapivé harmonie, a to aniž by na tom měl někdo vinu. Rozhodnutí k rozvodu mohou být bolestná pro oba, pro tři i pro čtyři i více osob. Někdy podobně bolestné bývá se toho kroku vzdát.

Není však překvapivé, že se tématu chopili naši vyvolení. V čase, kdy naše země a s ní celá Evropa zakvétá celými latami, okolíky a dalšími bohatými květenstvími míru, pokoje a blahobytu, by v tom muselo být hejno čertů, aby se nenašli nějací dobrodějové a nepřišli s veledůležitým a smysluplným tématem pod heslem: Věrni zůstaneme, ať se děje, co se děje.

Nepřekvapilo mne, že nápad paní senátorky Chalánkové podpořila i paní senátorka Kovářová. Ta, jestli se nemýlím, se nedávno zapotácela na poli svého oboru natolik, že v její věrnosti právu zeje taková trhlina, že její útok na elementární logiku upoutal pozornost Advokátní komory. Tak možná bude úpěšnější v jiném oboru.

0 0
možnosti

P45e47t13r 53C73e65r98n43y

11. 11. 2022 8:02

Pokud to Vas funguje takhle, tak to je mi Vas lito. To ale neznamena, ze to jinde nefunguje. A ze by se clovek mel vzdat snahy, aby to fungovalo.

1 0
možnosti
Foto

To iste odkukala a od švajčiarskej ministerky životného prostredia, ktorá navrhovala spoločné sprchovanie ako spôsob šetrenia energiou. R^R^VV

1 0
možnosti
Foto

Taky super napad. Jako za starych casu. Vsichni v jedne vane. R^

1 0
možnosti
Foto

Výbor pro rodinu v čele s paní senátorkou, hned mám v dnešní pokrytecké době lepší pocit. Už teď vidím, jak se mladší ročníky chytají za nos, stávají se tolerantními a nerozvádí se. Vám karma, Alice:-)

3 0
možnosti

I70v84a75n82a 68L70a56n53c69e

10. 11. 2022 12:55

Podle Tibetského horoskopu jsem zjistila, že jsme s manželem v naprostém souznení. On je kovový gong a já nefritový sloup a to se prý k sobě krásně hodí. No, ale napoprvé jsem si svého partnera nenašla... takže bych tu cenu asi nedostala.:-(

3 0
možnosti

J19a43n 26K27y82š33k84a

10. 11. 2022 13:19

Ale já bych vám ji dal...

2 0
možnosti
Foto

Jen jestli věrnost ve své podstatě není zatím neodhalená nevěra ;)

5 0
možnosti
Foto

Ale jak to zjistit? Ti by chtelo komisi.R^

3 0
možnosti
Foto

J25a94n 70A54n86d50r31l40e

10. 11. 2022 12:21

Alice, dobry! :-)R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy