Diskuse

Pomazánky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Na pomazánky je život krátký!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Když používáte sušená rajčata, tak to mě nepřijde zrovna jako bída.:-)

1 0
možnosti
Foto

Naložené stojí cca 40 Kč a stačí jich jen půlka.

0 0
možnosti
RM

tak pomazánky u nás jedou už delší dobu. Někdy si je i sama vymýšlím. Prostě smíchám buď co máme nejraději anebo co zbylo z oběda. Třeba pokud nám zbyde upečené maso (je jedno jaké), tak ho umelu a přidám další ingredience a jen tak namazané na chleba to je bomba. A hlavně přidáním různých dalších ingrediencí pomazánka nabyde na objemu a máme to k večeři, k snídani a ještě někdy zbyde i do práce.

1 0
možnosti
Foto

Ano, pomazánka z masa je bomba. I ze škvarků. Ale já teď ujíždím na avokádu.R^

0 0
možnosti
IL

I82v13a60n59a 30L43a10n76c31e

5. 10. 2022 13:24

Jednohubky jsem měla vždycky nejraději. R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Mám rád dobré jídlo a pití. Domníval jsem se, že v tomto příspěvku najdu něco inspirativniho, ale ani jeden recept není nic na co bych měl chuť. Nicméně chápu že spoustě lidí to může chutnat. Pište ale dál a můžete přidat nějaké další recepty. Třeba se trefíte i do mých chutí 😉

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy