Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

To musí být, žít tak v královské rodině

Nejsem divákem seriálu Koruna, ačkoli někdy třeba budu. Až se budu hodně nudit. Královská rodina byla dobře známá i v době našeho mládí, nikdy se nic neutajilo, a tak jsem ty "skandály" mohla sledovat v přímém přenosu.

Můj zájem byl tenkrát umocněn i tím, že jsme s Dianou byly vrstevnice, vdávala se o rok dříve a dnešní následník trůnu je přesně na den o rok starší než moje dcera, tak jsem se uměla vžít do pocitů, které jeho maminka mohla zažívat. Přesto všechno jsem to posuzovala spíš z lidského hlediska, přestože je celá rodina vlastně institucí.

V těch našich obyčejných rodinách jsme také mívali všelijaké problémy, které ovšem zajímaly jenom sousedku z přízemí, ta je ale stejně nevyřešila, tak aby si posílila vlastní sebevědomí ze svého nudného života, aspoň naše přešlapy připomínala ostatním v domě. Docela se mi ulevilo, když jsme dostali byt na sídlišti a já si mohla pozvat návštěvu, která nebyla prokádrována celým barákem.

Před lety se samozřejmě sledovalo, koho si vezme nynější král a zda je jeho budoucí dost vznešená, aby si ji vzít mohl, ale pozdější události mne utvrdily v tom, že už se to nejspíš tak docela neřeší. Ty tam jsou dnes dřívější vztahy skoro všech dětí královny, ty bezchybné jsou spíš jen v kategorii „pohádky“. Ale něco stejně vždycky pobaví, nyní zrovna kniha prince Harryho, z níž jsou publikovány útržky a jsou „šílenou senzací". Jako třeba „ponížení“, jehož se mu údajně dostalo od královny, které je popisováno v textu níže – cit:

Své babičce řekl, že Meghan velmi miluje a chtěl by si ji vzít za ženu. "Bylo mi ale řečeno, že tě musím poprosit o povolení, než ji požádám," sdělil. Královna mu opáčila krátce: "Musíš?", na což Harry odpověděl, že mu tak bylo řečeno. Následoval pro prince znepokojivý moment ticha, po chvíli ale Alžběta odpověděla: "Domnívám se, že musím říct ano."

A princ prý nevěděl, jak si to má vyložit!

Tak to já jsem taky ve dvaceti věděla, že svoji babičku musím o podobném úmyslu informovat mezi prvními, protože jsem věděla, že je můj nejbližší člověk a určitě mě bude podporovat. Bez ohledu na to, jestli byla nebo nebyla královna, v naší rodině měla také hlavní slovo. Ale kdyby řekla NE, stejně bych neposlechla, a tak jsem se toho slova nemusela bát. Nemohlo mě nijak ponížit.

 

Zdroj: https://www.extra.cz/harry-spini-pamatku-kralovny-byl-jsem-dospely-muz-babicka-me-ponizila-knoura-8b0e2

Autor: Alice Barešová | pátek 20.1.2023 13:45 | karma článku: 10,08 | přečteno: 344x
  • Další články autora

Alice Barešová

Mrkvové řezy

Máte rádi mrkvový dort? Já ano. Sice si to asi jenom namlouvám, ale když si ho dám, mám pocit, že je zdravý.

24.2.2024 v 18:35 | Karma: 13,63 | Přečteno: 312x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Na co při tom ženy myslí

Člověk pořád touží býti dokonalý. Zejména pro svého partnera. A to i v těch nejintimnějších chvílích.

8.2.2024 v 8:16 | Karma: 17,35 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Čas pro sebe

Někdo nesnáší stereotyp a vyhledává dobrodružství. Taky nemám ráda nudu, ale prožila jsem chvíle, kdy jsem toužila vrátit se do svého stereotypu.

4.2.2024 v 11:42 | Karma: 10,94 | Přečteno: 220x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Nezvaní hosté

Přijde-li nezvaná návštěva, tak to nebývá příjemné. Když s něčím nebo někým nepočítáme, dáme to obvykle najevo. Asi každý to zažil. Přijde návštěva, kterou nikdo nečekal a už mezi dveřmi nastanou ty trapné okamžiky.

21.1.2024 v 13:55 | Karma: 12,72 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Alice Barešová

Tři na jednom pokoji

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné a někdy jsme součástí příběhu, který jsme si nepředstavovaly, ani o něj nestály, jako tři ženy na jednom nemocničním pokoji.

6.1.2024 v 16:25 | Karma: 23,10 | Přečteno: 770x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové zasévají v Charkově strach. Utečte, dokud je čas, hrozí obyvatelům

23. dubna 2024  18:58

Kreml provádí koordinovanou leteckou a informační operaci proti Charkovu s cílem vyvolat mezi...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno  17:40

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56,  aktualizováno  17:29

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy