Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

užívať si vzájomnú blízkosť tu a teraz

1 0
možnosti

ŽENA:

Leží vedle mě, vůbec mě neobejme. Kouká do stropu. Kdo ví, nad čím asi přemýšlí... Jsme spolu už dva roky. Je to příliš dlouho - zřejmě je nejvyšší čas vyměnit mě za mladší. Přece jen - za ty dva roky jsem dost přibrala. Teď se zamračil - to není dobrý. Myšlenkama je úplně někde jinde. Ztrácím ho, už pro něj asi nic neznamenám.

MUŽ:

Moucha na stropě... Jak to kurňa dělá, že nespadne?

2 0
možnosti
Foto

,,Máš-li smutek na duší, svěř se tetě Miluši". Přemýšlet ,,při tom", CO ZEJTRA VAŘIT?, to asi taky nebude to ,,správné". MOŽNÁ RADĚJI VYPNOUT SVOU MYSL, A VNÍMAT SEBE SAMA

2 0
možnosti
Foto

Myslet na to jak, co, proč je nejlepší myslet před a po, během je nejlepší nemyslet.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Jo jo. Nemyslet je opravdu nejlepší.

0 0
možnosti
PP

A co jste si četla? Jestli jen třeba nápis na zdi, tak to ještě jde, ale pokud například knihu, tak to už muselo vypadat bizarně.

4 0
možnosti
JK

J96a65n 24K29y97š11k38a

8. 2. 2024 9:30

Díky za otázku, též jsem se chtěl zeptat.

Snad to nebyl jízdní řád, návod na obsluhu pračky nebo kuchařský recept na bábovku. (Nápis na zdi nebo na stropě by ještě ušel.)

V USA dělali anketu, a nejčastější odpověď na otázku, na co žena myslí při sexu, byla: Je třeba vymalovat strop...

4 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy