Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Take jsem mela v Cechach stesti na perfektni zenske na pokoji. , ale uz si je nepamatuji. V USA jsem byla na operaci dvakrat, po operaci jsem nekolik hodin lezela monitorovana a vecer mevyhodili domu. Druhy den volali, jak se citim apod. Zadne pratelstvi se tady neutuzuje.

1 0
možnosti
Foto

Já byla ve špitále 2x a naštěstí jen krátce. Raději tam nechodit.

1 0
možnosti
LJ

Víte, že já si vzpomínám na některé spolupacienty, se kterými jsem sdílel před 50 lety stejné oddělení? I říkám si, asi jaký byl jejich další osud?

1 0
možnosti
Foto

Taky občas myslím na lidi, s kterými jsem strávila třeba dovolenou a taky si říkám, jak to s nimi asi dopadlo.

0 0
možnosti
Foto

Setkání na nemocničním pokoji jsou zvláštní. Je to ohromně důležité, s kým "ležíte". Vzájemná podpora je půl uzdravení, opak znamená peklo. Z mých nemocničních pobytů mi zůstalo několik milých známých, se kterými si občas zavoláme, napíšeme, někdy se sejdeme na kafi. Přeju brzké zotavení

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Naštěstí jsem zdravá. Ale je to fakt, podpora pomáhá uzdravovat.

1 0
možnosti
Foto

pekný príbeh s dobým potenciálom i ďalej, nuž život plynie a každému tikajú hodinky...

2 0
možnosti
Foto

Je to tak. Pěkný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Určitě to dopadlo dobře. Tohle je povzbuzující čtení a jsem rád, že jsem si to přečetl.

Hezký víkend

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Určitě ano. Naděje umírá poslední.

2 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy