Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Alice, vy mi děláte chutě

1 0
možnosti
Foto

Já mám hlad, že bych sežral i těsnění od ledničky. A ještě si dělám na blogu chutě jak gurmán masochista.

4 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že neodoláte ani tomuhle, Alice :-)

2 0
možnosti
Foto

Já si to v skrytu myslím taky.

1 0
možnosti
FL

Škoda sádla na játra

1 1
možnosti
Foto

Varíš s láskou a je to vášeň, ide ti to v kuchyni jedna báseň. Mňam....

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. Mám to v krvi a ráda mlsám.

2 0
možnosti
Foto

Také rád v kuchyni experimentuji a když se to povede, ňamka.

Hezký víkend a teploučko v žaludku.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Dekuji, taky preji hezky vikend.

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy