Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Malý vysavač na klávesnici jsem si za pár korun koupila, tuším na SAPĚ, a dobrej Proč kupovat něco jiného k tomu

0 0
možnosti
Foto

a aj príbalové letáky k tomu plné prekvapení

0 0
možnosti

Kdysi dávno jsem dostal pozvánku na nějakou předváděčku, kde byl nabízen dárek v hodnotě 2 000 Kč. Protože to zcela odporovalo zdravému rozumu, šel jsem tam jen proto, abych zjistil, v čem asi může spočívat ten "dárek". Šlo o slevu na předražený víkendový pobyt v hotelu stejné společnosti, která předváděčku organizovala.

1 0
možnosti
Foto

Ano, dárky, které nás ještě k něčemu zavazují, ty jsou nejlepší!

0 0
možnosti
Foto

Také mám v rodině někoho, kdo se na těch předváděcích akcích nikdy neudrží, tak už tam raději přestala chodit

2 0
možnosti
Foto

Ano, to je nejlepší.

1 0
možnosti

I88v74a94n43a 78L87a72n77c84e

29. 9. 2023 11:12

Včera jsme byly se snachou nakupovat vnučce oblečení na podzim. Kupte jedny kalhoty a druhé jsou zadarmo. Na to nenaletíte, protože jedny kalhoty stály 60 dol., druhé kalhoty jste museli vzít, když vyšly pouze na třicet, ne? Protože v jiných obchodech se kalhoty tohoto typu nabízely za třicet. Takže žádná výhodná koupě to nebyla, samozřejmě.

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Vidím, že je to všude.

1 0
možnosti
Foto

A to je to proč se jim říká šmejdi, je to lidský odpad parazitující na bezradných a důvěřivých.

Karma

Vašek

5 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak. I když některé praktiky byly až za hranou pochopitelnosti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy