Diskuse

Svátek matek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také si myslím, že den matek (eventuálně otců) je záležitostí jen jejich dětí. Smysl blahopřání od přátel mi uniká.

2 0
možnosti
Foto

Už jsem to napsal jinde. Měl jsem za to, že 15. květen je Dnem matek (a šroubů). Nyní jsem četl, že jde o Den rodiny. Jak je to tedy?

0 0
možnosti
Foto

15. května se slaví Den rodiny, ale letos zároveň Den matek, protože ten vychází na 2. květnovou neděli.

0 0
možnosti
Foto

Když ono pár galantních mužů dostalo za otevření dveří, nebo přidržení židle přes hubu. On taky den matek a otců je genderově nevhodný, bude se muset sjednotit na rodičovský den.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Ano, galantní muži to mají v dnešní době těžké.

1 0
možnosti
Foto

Alice, já jsem na základě špatných informací přinesl mámě kytku o týden dřív, na Světový den astmatu.

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem si původně myslela, že to bylo minulou neděli.

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy