Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I91v32a31n31a 11L27a89n46c63e

22. 4. 2023 11:03

Svíčková je oblíbené jídlo, které si manžel v ČECHÁCH:-)dává skoro v každé restauraci. Maminka už svíčkovou dávno nevaří, ale měla výbornou. Já jsem ji nikdy nevařila a vařit nebudu, protože je to kalorická bomba.

1 0
možnosti
Foto

Kalorická bomba to je.R^

0 0
možnosti
Foto

Já jsem svíčkovou ještě nikdy nedělala, jen takovou faleš s kapkou Halali, což ostatním chutnalo, ale já omáčky nerada. Nikdy jsem neprotkávala maso špekem, nenakládala ho. Možná už bych se do toho měla někdy pustit:-) Díky za inspiraciR^

1 0
možnosti
Foto

Jo, urcite. Nic to neni. Ale kdyz to nemate rada, tak to bude asi zbytecny. Treba mate nejaky jiny rodinny recept. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Toto jedlo som nemala rada, lebo mi ho nasilu nútili v školskej družine a omáčku robili zle, keď som ho ako dospelá ochutnala v Česku, tak odvtedy mi chutí ale nerobiem ju doma.

2 0
možnosti
Foto

Tak věřím, že to mohli v jídelně zkazit, vlastně se toho dá pokazit dost. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Alice, na svíčkovou moje kuchařské "umění" nestačí, ale v neděli na ní jdeme se starším synem k rodičům. Mladší chytá v cizině na hokejovém turnaji, takže ten má smůlu a bude mít jistě rovněž tradiční menu: McDonald’s nebo pizzu. Ale možná na něj něco zbyde. ;-)

4 0
možnosti
Foto

R^ :-)Svíčková od babičky je stejně nejlepší.

3 0
možnosti
Foto

Teď jsem dovařil slovenskou kapustnicu. To je po vlašáku, co ještě uklohním. Dcera patřila do týmu Maurera, který objížděl s hosty pražské hospody. Dceři říkal kuchař Sapík od Zlaté studny, že na omáčku ke svíčkové používají obyčejné hovězí a pravou svíčkovou dělají bokem, protože z ní by se správná omáčka neudělala. Maso z omáčky pak vyndají a sami snědí s hořčicí a hostům servírují pravou svíčkovou. To bylo před nějakými deseti lety (možná i víc) a stála tam porce přes 700 kč.

1 0
možnosti
Foto

Dá se použít a je to dobré i karabáček.

2 0
možnosti
Foto

R^Alice dobře udělaná svíčková je super ňamka. Moc se od Vás neliším, jenom navíc dávám tři kuličky jalovce. Na koření mám takové sítkové udělátko abych ho potom nemusel vybírat. Jo a na zjemění dávám jak šlehačku, tak zakysanou smetanu. Zase před víkendem naděláte všem svým věrným čtenářům (jsem jeden z nich) chutě.:-):-):-)

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Jasně, to byl tip na neděli. :-) Jalovcem se to určitě nezkazí.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy