Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^:-)Podobný vývoj bol aj na Sk, neviem teda, či idete v našich šlapajách, ale všetko je pre niečo, a za všetkým sú nejaké úmysly.

2 0
možnosti

Na 274.014 obyvatel máme tři státní pošty, ale odeslat balíčky a dopisy, můžete jít do Shipping Post, nevím, kolik jich tady je. Tam si můžete vybrat nejlevnější variantu, jestli existuje, protože nabízí i zaslání přes FedEx a UPS a nevím, jaké jsou ještě pošty. Také jsem chodila do Office Maxu, kde nejenom prodávají všechno pro kancelářské potřeby, ale také přijímají dopisy a balíky. Potom jsou tady prodejny, které jsou pouze pro UPS nebo pro FedEx.

Balíky rozváží UPS nebo FedEx přímo do domu. Peníze se zasílají na učty, na poště, která je vládní jsem nebyla už spoustu let.

2 0
možnosti
Foto

Myslim, ze i tady se najde spousta reseni. Uz ted jsou, jen jw treba si na to zvyknout.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Zajímavé je , že v EU máme na 100 000 obyvatel největší počet zaměstnanců pošty a to dokonce dvojnásobně. To něco vypovídá o managementu, organizaci, kvalitě zaměstnanců a ministra. Neschopnost a lenost. Dobře napsáno Alice.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Ano, taky si myslím, že ryby páchnou od hlavy. R^

1 0
možnosti

Řešení je velmi jednoduché: služeb České pošty nevyužívat. Alternativ je dost.

2 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy