Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, kde se ty nesmysly berou, ale když jsme se s manželkou brali, říkala, že manželé se o práce v domácnosti mají dělit.

Že třeba jeden týden myje nádobí manželka a další týden manžel apod.

Já jsem si napřed myslel, že si dělá legraci a nebral jsem to vážně.

Ale když to několikrát opakovala, napadlo mě, že to může myslet vážně.

Takový nesmysl...

Ale pak jsem řekl, že souhlasím, ale že prosím, aby se na tu misku vah kladlo všechno, nejen domácí práce. I to, čemu já budu říkat starosti.

A aby viděla, že jsem demokrat, dal jsem jí na vybranou:

Chceš automatickou pračku. Tím to pro tebe končí. Na mně je, abych na ni vydělal, abych ji obstaral, dopravil domů a zapojil. Fajn. Tak jestli chceš, já teď budu měsíc umývat nádobí a ty zařiď ať máme doma pračku.

Potřebujeme vyměnit podlahu na verandě. Na mně je, abych obstaral dřevo, přivezl, nařezal ho, smontoval novou podlahu, natřel. Fajn. Tak jestli chceš, já teď budu měsíc vynášet odpadky a ty zařiď ať máme na verandě novou podlahu.

A co myslíte? Vzala to nebo ne?

1 0
možnosti

Přesně tak, je to přežitek. Pokud chlap zjistí, že se dokáže plně obstarat sám, pak snadno zjistí, že ženu potřebuje pouze na sex. A až zestárne, pak vůbec na nic. :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to plati i naopak.R^

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám, že Plzák přidělil ženě prádlo a úklid a muži shánění lístků na koncert... Alice, ještě bychom si mohly seřadit domácí práce podle oblíbenosti. Já nerada myju okna a nerada vysávám (naštěstí nejsme žádní puritáni a tyhle práce vykonávám tudíž velmi zřídka). Umývání nádobí mi naopak nevadí a vaření či pečení provádím většinou se zálibou - výsledky jsou totiž oceňovány, na rozdíl od čistých oken a podlah, ty jsou každému putna.

1 0
možnosti
Foto

Vareni a peceni mam taky rada. Nesnasim luxovani a zehleni.R^:-)

1 0
možnosti

Tak já kromě klasického rozdělení (ještě v důchodu pracuji, žena ne) - t.j. opravy, jsem nákupčí a nosič. Něco jako Košík-Rohlík. Baví mě to a je to fuška oběhnout denně několik marketů resp. objednat on line a pak vyzvednout. Aby se zbytečně neplatilo nic navíc.

Jak se časy mění - můj děd 1898-1962 nikdy nebyl v obchodě, to bylo pod jeho úroveň. Snad jen u Rotta.:-)

2 0
možnosti
Foto

Přesně. Můj děda si nechodil snad ani pro pivo. Ale to já bych určitě dělat nechtěla.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak u nás to proběhlo úplně opačně.:-);-D:-);-D

Vašek

1 0
možnosti
Foto

To tak Bůh zařídil, že někdo se musí postarat, aby oba přežili. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Keďže manžel niektoré dohody bojkotuje, skús i ty...:-) trebárs kuchyňu nechať tak, že kam by to až zašlo...

1 0
možnosti
Foto

Jasně, už jsem vynechala i vaření ve všední dny a nějak si to sedá...R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS