Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Keto dieta komerční je něco jiného. Prostě jste jednoduše naletěla.

Keto dieta ve skutečnosti nejsou balíčky, které se nakoupí a jakože se pak s nimi hubne, ale přísné omezení cukrů, resp. sacharidů. Abyste mohla najet na keto dietu a netrpěla při tom, musela byste si nejprve nastudovat, proč se vyhýbat cukrům, jak funguje tělo a jednotlivé orgány.

Pro rychlejší efekt je dobré zařadit ještě půst a sice tak, aby se alespoň na chvíli každý den nastartovala tzv. ketóza. Toho lze docílit tím, že jíte jenom od 12 do 17 hodin.

Keto dieta je na začátku dost pracná, protože si musíte sepsat seznam potravin, které mají nízký obsah sacharidů a ten potom s sebou nosit na nákupy a nejen to, musíte si také najít kvalitní recepty, aby to nebyla tryzna, ale požitek.

Mám však zkušenost, že lidé, kteří chtějí zhubnout, to říkají jenom na oko. Nechtějí pro to nic udělat a v podstatě jim daný stav vyhovuje. Pokud byste ale přeci jen chtěla stav změnit, doporučuji začít studovat informace, které předává např. Berg

https://www.youtube.com/c/DrEricBergDC

Mně to funguje skvěle. Keto držím třeba měsíc a potom si mohu dovolit stravovat se dva týdny libovolně a pak zase keto měsíc.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za užitečné informace. Ano, já vím, o čem je keto dieta (ostatně musím mít jídlo v podobném duchu), ale tohle jsem fakt trochu nalítla. Tím ovšem moje experimenty se stravou neskončily! R^

0 0
možnosti

Věřím. Taky to na mě občas na noťasu vyleze, ale měla jsem vždycky z toho pocit, že to musí být hnusné. Děkuji za potvrzení.

1 0
možnosti

I95v74a73n78a 80L56a39n57c51e

20. 9. 2022 16:47

Můj syn není přímo na Keto dietě, ale omezuje chleba, rýži, brambory... Já když ty krabičky vidím, tak si nejdříve položím otázku: potom, co to sním a budu mít hlad a nebude mi to chutnat, půjdu se dojíst čokoládou? Odpověd je: ano. Tím pádem žádné krabičky nekupuji...

0 0
možnosti
Foto

Krabičky jsou asi dobré, ale vyjdou dost draze. Ale čokoláda je každopádně nejlepší. :-)R^

0 0
možnosti

Děkuji za info, vy jste profík přes výživu, nakonec všeho s mírou bude možná nejlepší dieta. Ale když je nějaká dobrota ( pro nadšeného kuchaře, vždycky) to se potom těžko odolává...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Profik az tak ne, alw mlsna urcite. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy