Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na co při tom ženy myslí

Člověk pořád touží býti dokonalý. Zejména pro svého partnera. A to i v těch nejintimnějších chvílích.

Když jsem byla mladá a s něčím se trápila, přečetla jsem si v Mladém světě sloupek „Sally“ a hned jsem znala odpověď na každou otázku. Mladý člověk řeší spoustu věcí, zejména když ho začne zajímat druhé pohlaví. Láska lidi mění.

Tenkrát ještě nebyl internet, všechno jsme museli vyzvědět jeden od druhého nebo se dočíst v časopisech a tam těmi informacemi hodně šetřili. Zejména o intimních hrátkách, to se probíralo jenom s náznaky, ve filmu pokaždé zhasla lampička a hlavní hrdinka byla určitě oblečená v kombiné nebo měla i v posteli plavky, prostě my tenkrát mladí jsme to měli o mnoho těžší než teď. Akorát teď je možné si přečíst i shlédnout tolik, že to až není hezké.

V časopisech byly různé rady, to se dnes moc nezměnilo, rad je všude dost. Někdy se při tom musím smát. Rady, jak si správně vytírat zadnici, by měla asi předat maminka, i když uznávám, že se to možná někdy neděje, protože má jiné starosti. Spousta rad, co dělat s čím v kuchyni mě taky někdy pobaví, protože člověk už to bere tak nějak samozřejmě a nenapadlo by ho, že základní věci někdo neví. Třeba včera jsem četla o kvásku pěkně dlouhý článek a stejně tam nebyly vyčerpané všechny možnosti. No, ale vrátím se zpět k tématu. Prostě chci probrat sex.

Bývaly doby, kdy jsem se trápila, na co mám při sexu myslet. Možná jste taky takoví. Člověk touží po dokonalosti, a sex se dá donekonečna vybrušovat, zvláště pokud na to máte toho správného partnera. Chtěla jsem všechno dělat správně a nemyslet při tom třeba na vaření! A taky jsme ze začátku řešily s kámoškami otázku, jak zakrýt to, co nemá být raději vidět. Ale na ty nerovnosti oba časem zvyknou a jak se to vyvíjí, tak zas přijdou myšlenky, jestli to, co spolu děláte, děláte správně a jestli to, co děláte, je to, co máte správně dělat a jestli je vůbec správné dělat to tak, jak to děláte.

Nekonečné pochybnosti. On totiž ten sex není jenom tak. Když to člověk nechce flákat, ale chce si to pořádně užít, to chce nějakého tréninku! A teď literatura se těžko hledá (zvlášť v době před několika desítkami let, kdy jedinou literaturou byly knihy jako „Na slovíčko, děvčátko“), pomáhala vlastně jenom Sally, kde jsem se třeba dočetla, že některé páry dělají tak hrozné věci, že si přitom představují někoho úplně jiného, ženy myslí na nákupní seznam a někdo si dokonce i čte.

A jednou, při tom nekonečném pilování, jsem se přistihla, že si přitom ČTU také! Od té doby pro jistotu kašlu na rady a myslím radši jen na to jedno.

Autor: Alice Barešová | čtvrtek 8.2.2024 8:16 | karma článku: 17,35 | přečteno: 594x
  • Další články autora

Alice Barešová

Mrkvové řezy

Máte rádi mrkvový dort? Já ano. Sice si to asi jenom namlouvám, ale když si ho dám, mám pocit, že je zdravý.

24.2.2024 v 18:35 | Karma: 13,63 | Přečteno: 312x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Čas pro sebe

Někdo nesnáší stereotyp a vyhledává dobrodružství. Taky nemám ráda nudu, ale prožila jsem chvíle, kdy jsem toužila vrátit se do svého stereotypu.

4.2.2024 v 11:42 | Karma: 10,94 | Přečteno: 220x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Nezvaní hosté

Přijde-li nezvaná návštěva, tak to nebývá příjemné. Když s něčím nebo někým nepočítáme, dáme to obvykle najevo. Asi každý to zažil. Přijde návštěva, kterou nikdo nečekal a už mezi dveřmi nastanou ty trapné okamžiky.

21.1.2024 v 13:55 | Karma: 12,72 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Alice Barešová

Tři na jednom pokoji

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné a někdy jsme součástí příběhu, který jsme si nepředstavovaly, ani o něj nestály, jako tři ženy na jednom nemocničním pokoji.

6.1.2024 v 16:25 | Karma: 23,10 | Přečteno: 770x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Tři pomazánky

Silvestr a chlebíčky patří tak nějak k sobě, k pití se musí zakusovat, proto se hodí i pomazánka. Anebo tři.

31.12.2023 v 12:19 | Karma: 14,28 | Přečteno: 352x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Rozstřel Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy