Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Krůtí nudličky a mišmaš se zeleninou

Taky si chystáte jídlo do krabičky do práce? Já občas ano, ale dneska se mi do toho tedy dost nechtělo.

To víte, po dovolené se chystání do práce hodně zajídá, ale u našeho pracoviště není moc zdrojů kvalitní potravy, a tak se nedá na nic spolehnout, musím. Ještě, že v lednici byly nějaké zbytky a dodávková služba dovezla nákup, tak jsem se mohla po lenošení zase realizovat. A když už vařím, tak to musí být vydatné, abych ten nápor vydržela.

Ale upřímně, tohle jídlo mám moc ráda v různých podobách a do krabiček se opravdu hodí. Navíc není ani nijak časově a finančně náročné. Dala jsem si uvařit polovinu sáčku celozrnných těstovin pořízených ve slevě za 20 Kč.

Do pánve WOK jsem dala lžíci oleje, 1 cibuli, 1 menší jablko nakrájené na měsíčky, zbytek hlávkového zelí, špetku soli, asi 1/3 zelené curry pasty a 150 g krůtích prsou. Suma sumárum odhadem z mojí účtenky by to bylo asi vše za 63,- Kč a když jsem všechno osmahla ne úplně doměkka na pánvi, přidala jsem smetanu na vaření za 30,- Kč a špetku černého sezamu zadarmo, protože už nevím, kolik stál.

Směs s masem jsem smíchala s uvařenými těstovinami a odebrala na talíř. Abych byla v obraze, zda je jídlo vyvážené, počítala jsem i výživové hodnoty a 1 porce obsahuje 3237 kJ, 38,5 g bílkovin, 100 g sacharidů, z toho 12 g cukru, 20 g tuků, 10 g vlákniny.

Když to všechno spočítám, je to vydatnější, ale zasytí na delší dobu, množství je tak pro dva a jedna porce vyšla na 52 Kč. Ze zbytku stravenky mi zbylo ještě na odpolední zmrzlinu.

základ

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Alice Barešová | pondělí 4.9.2023 14:44 | karma článku: 13,67 | přečteno: 331x
  • Další články autora

Alice Barešová

Mrkvové řezy

Máte rádi mrkvový dort? Já ano. Sice si to asi jenom namlouvám, ale když si ho dám, mám pocit, že je zdravý.

24.2.2024 v 18:35 | Karma: 13,63 | Přečteno: 315x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Na co při tom ženy myslí

Člověk pořád touží býti dokonalý. Zejména pro svého partnera. A to i v těch nejintimnějších chvílích.

8.2.2024 v 8:16 | Karma: 17,35 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Čas pro sebe

Někdo nesnáší stereotyp a vyhledává dobrodružství. Taky nemám ráda nudu, ale prožila jsem chvíle, kdy jsem toužila vrátit se do svého stereotypu.

4.2.2024 v 11:42 | Karma: 10,94 | Přečteno: 220x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Nezvaní hosté

Přijde-li nezvaná návštěva, tak to nebývá příjemné. Když s něčím nebo někým nepočítáme, dáme to obvykle najevo. Asi každý to zažil. Přijde návštěva, kterou nikdo nečekal a už mezi dveřmi nastanou ty trapné okamžiky.

21.1.2024 v 13:55 | Karma: 12,72 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Alice Barešová

Tři na jednom pokoji

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné a někdy jsme součástí příběhu, který jsme si nepředstavovaly, ani o něj nestály, jako tři ženy na jednom nemocničním pokoji.

6.1.2024 v 16:25 | Karma: 23,10 | Přečteno: 771x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

NATO určilo červené linie. Má dva scénáře zásahu proti Rusku, píší média

6. května 2024  12:35

Premium Severoatlantická aliance připravila krizové scénáře „červených linií“, při jejichž překročení...

S babičkou nepřežila nehodu ani vnučka. Její orgány zachránily tři jiné děti

6. května 2024  12:02,  aktualizováno  13:46

Nehoda z Čáslavic na Třebíčsku si vyžádala druhou oběť. Auto tam minulý čtvrtek zatím z...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Česká televize odvysílá před eurovolbami i debatu evropských lídrů

12. května 2024

I Česká televize nabídne divákům před volbami do Evropského parlamentu předvolební debaty lídrů...

Hrad začal platit cesty prezidenta. Za Zemana je celé musely financovat kraje

12. května 2024

Premium Když prezident přijede do krajů, nemá kolem toho být obrovská pompa, která stojí nejen hodně...

Pomohli její zemi bránit proti Japoncům. Filipínka teď o Češích vydává knihu

12. května 2024

Premium Měli to být spojenci nepřítele, ale namísto toho čtrnáct statečných Čechů nasadilo život, aby...

Úlet novin pečetil Trumanův triumf, lovec gangsterů už šok nerozdýchal

12. května 2024

Seriál Americké prezidentské volby dokážou překvapit, i když si všichni myslí, že dopředu vědí, jak...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,63
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy