Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak to vidím já

Česká pošta. Krachuje. Pobočky zmizí a na těch, co zůstanou, budou asi fronty…. Ale kde si stěžovat? Na lampárně?

Tak úvodem chci napsat, že situaci v místě, kde je jenom jedna pobočka a ta bude zrušená bez náhrady s tím, že by bylo třeba dojíždět daleko, nelze srovnávat se situací v hlavním městě. Nám sice také zruší dvě nejbližší pobočky, ale mně je to vlastně úplně fuk. Jestli mám jet metrem o tři zastávky dál a tam si pohodlněji vyzvednout balíček, klidně snesu, protože podle naší pobočky už dlouho bylo vidět, že to nikam nevede.

Párkrát jsem zkusila napsat stížnost, párkrát se tam i rozčilovala, když často nefungovalo vyvolávací zařízení, nebo mě počítač úplně přeskočil a musela jsem vystát frontu znovu. Přestože máme docela hezkou poštu, kde je asi 10 přepážek, fungovaly maximálně tři, a tak jsme čekali a čekali a čekali.  Dříve se někdy stávalo, že u zavřených okének seděly pracovnice a asi dělaly nějaké výkazy, nevím. Ale ani v největší špičce provozu to okénko neotevřely, a ještě se spolu chodily provokativně vybavovat, abychom si tu aroganci k zákazníkům uvědomovali víc. To jsem snad nikdy na jiné pobočce nezažila, proto jsem na to párkrát upozornila. Informaci člověk neobdržel, zásilky obvykle chodily pozdě, upomínky na dopisy do vlastních rukou skoro vůbec, kdybych se o svých důležitých dopisech nedozvěděla z vlastní iniciativy, mohla jsem mít docela slušný průšvih.

O balíčcích ani nemluvě. Párkrát jsem si vzala dovolenou a čekala na objednané zboží, abych v 19 hodin obdržela SMS, že se mi pokoušeli balíček doručit, ale nezastihli mne, proto si pro něj mám dojít na pobočku. Prostě služby za všechny prachy. Jediné, co fungovalo, bylo zasílání obchodních sdělení do e-mailu a účtování co nejvyšších cen při posílání balíčku. Už dávno se snažím využívat konkurenci a pokud možno se s Českou poštou nedružím.

Pro představu jeden konkrétní příklad: Příbuzní z Austrálie chtěli poslat kráječe na knedlíky. Poslala jsem jim je v srpnu 2020. Říkala jsem si, že to dostanou tak k Vánocům. Ozvali se až v březnu a ptali se, zda by to nešlo reklamovat. Dohledala jsem podací lístek a poslala reklamaci. Je zvláštní, že to půl roku někde leželo, ale nakonec se balík našel a pošta mi hned napsala, že reklamace nebyla oprávněná, protože balíček je doručen. Shodou okolností byl doručen asi 5 dní po podání té reklamace. Ale možná není na vině jenom naše pošta, australská prý také není zrovna kvalitní.

A víte, co mi na naší pobočce řekli na otázku, pod jaké ministerstvo spadá pošta, abych věděla, kam si stěžovat? Prý neví … No, tak teď už se to ví!

Autor: Alice Barešová | čtvrtek 6.4.2023 12:28 | karma článku: 16,93 | přečteno: 446x
  • Další články autora

Alice Barešová

Mrkvové řezy

Máte rádi mrkvový dort? Já ano. Sice si to asi jenom namlouvám, ale když si ho dám, mám pocit, že je zdravý.

24.2.2024 v 18:35 | Karma: 13,63 | Přečteno: 312x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Na co při tom ženy myslí

Člověk pořád touží býti dokonalý. Zejména pro svého partnera. A to i v těch nejintimnějších chvílích.

8.2.2024 v 8:16 | Karma: 17,35 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Čas pro sebe

Někdo nesnáší stereotyp a vyhledává dobrodružství. Taky nemám ráda nudu, ale prožila jsem chvíle, kdy jsem toužila vrátit se do svého stereotypu.

4.2.2024 v 11:42 | Karma: 10,94 | Přečteno: 220x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Nezvaní hosté

Přijde-li nezvaná návštěva, tak to nebývá příjemné. Když s něčím nebo někým nepočítáme, dáme to obvykle najevo. Asi každý to zažil. Přijde návštěva, kterou nikdo nečekal a už mezi dveřmi nastanou ty trapné okamžiky.

21.1.2024 v 13:55 | Karma: 12,72 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Alice Barešová

Tři na jednom pokoji

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné a někdy jsme součástí příběhu, který jsme si nepředstavovaly, ani o něj nestály, jako tři ženy na jednom nemocničním pokoji.

6.1.2024 v 16:25 | Karma: 23,10 | Přečteno: 770x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy