Lednová šílenství

29. 01. 2023 13:12:15
Na Nový rok si leckdo dává předsevzetí, aby se v dalším roce v něčem zdokonalil. Málokdy se to povede, proto já si raději žádná předsevzetí nedávám, ale nejpozději 15. ledna začnu šílet!

Letos to bylo šílenství na n-tou, protože jsem si koupila chytrou váhu. Ta byla tak chytrá, že ze mne udělala úplnýho blbečka. Hlavně proto, že obsahem balení nebyly baterky, pak proto, že jsem se bláhově domnívala, že bude na obyčejné tužkové, nakonec jsem musela koupit ty menší, takže než došlo k vážení, uplynula ještě hoooodně dlouhá doba.

Když se mi nakonec podařilo vsunout baterky do příslušných přihrádek, tak jsem čekala, že se váha spustí, ale to byl omyl. Ona chtěla ještě aplikaci, než jsem zjistila jakou, prošla jsem půl internetu a když jsem ji nainstalovala, rozhodla jsem se na tu váhu vlézt, přestože byl večer, nebyla jsem vysmrkaná, hlava byla 3 dny nemytá a nechtělo se mi ani svlékat donaha. Sebrala jsem odvahu a postavila se na ni. A ........nic!

Propojila jsem mobil, nastavila aplikaci, 3x zkontrolovala baterky, zda byly správně vloženy a nic! Nebavila se se mnou. Chtěla jsem do ní kopnout, ale za ty prachy jsem váhala, nakonec jsem jí jenom víc šlápla na ciferník a najednou se rozsvítila! Nejdříve svítila nula a vzápětí úplně šílená číslice, které jsem raději dodnes neuvěřila. Chvíli jsem čekala, jestli nezmění názor, ale nezměnila a když přestala blikat, vrhla jsem se studovat parametry v aplikaci, abych pochopila, co tím vlastně chtěl ten básník říci.

Byly tam údaje ze 16 parametrů, kde byly jenom 3 číslice zelené (tedy v normě), 1 tmavozelená – konkrétně kostní hmota, což je v mém věku dobré, zdá se, že osteoporóza zatím nehrozí, ale na druhou stranu už jsem trochu zatuhlá. Metabolický věk 80 je vysoký, ale přímka umožňuje i vyšší. Kritická čísla ostatních parametrů raději neuvádím, jediné pozitivní je, že tepovou frekvenci a srdeční index mám v normě. Takže výsledek je jako každý rok! Musíš zhubnout!

A proto byl můj nedělní oběd poněkud dietnější: pečená treska s jednoduchým bramborovým salátem z vařených brambor, zelených fazolek naložených na kyselo, sušených rajčátek, lžíce oleje, špetky soli a pepře, filety tresky kořeněné solí a bylinkami a pár kapek oleje. Rybu jsem upekla a ingredience do salátu smíchala. Doufám, že až vlezu na váhu, bude všechno zelené!!!!

Autor: Alice Barešová | neděle 29.1.2023 13:12 | karma článku: 9.42 | přečteno: 183x

Další články blogera

Alice Barešová

Mrkvové řezy

Máte rádi mrkvový dort? Já ano. Sice si to asi jenom namlouvám, ale když si ho dám, mám pocit, že je zdravý.

24.2.2024 v 18:35 | Karma článku: 13.32 | Přečteno: 302 | Diskuse

Alice Barešová

Na co při tom ženy myslí

Člověk pořád touží býti dokonalý. Zejména pro svého partnera. A to i v těch nejintimnějších chvílích.

8.2.2024 v 8:16 | Karma článku: 17.35 | Přečteno: 582 | Diskuse

Alice Barešová

Čas pro sebe

Někdo nesnáší stereotyp a vyhledává dobrodružství. Taky nemám ráda nudu, ale prožila jsem chvíle, kdy jsem toužila vrátit se do svého stereotypu.

4.2.2024 v 11:42 | Karma článku: 10.25 | Přečteno: 210 | Diskuse

Alice Barešová

Nezvaní hosté

Přijde-li nezvaná návštěva, tak to nebývá příjemné. Když s něčím nebo někým nepočítáme, dáme to obvykle najevo. Asi každý to zažil. Přijde návštěva, kterou nikdo nečekal a už mezi dveřmi nastanou ty trapné okamžiky.

21.1.2024 v 13:55 | Karma článku: 12.11 | Přečteno: 612 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 9.10 | Přečteno: 97 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.70 | Přečteno: 143 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.84 | Přečteno: 8872 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.43 | Přečteno: 426 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.06 | Přečteno: 669 | Diskuse
Počet článků 153 Celková karma 13.26 Průměrná čtenost 423

Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...