Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Špatné zprávy

Tak už víme, jak dopadlo první kolo volby prezidenta, skončilo napětí i naděje a můžeme se zase věnovat každodenním novinkám.

Já vím, je to trochu zavádějící, navíc je to relativní, výsledek voleb je pro někoho dobrá zpráva, pro někoho špatná, ale každá volba je nadějí, že se zase někam posuneme, takže výsledek zatím negativně nevnímám. Ale to není zrovna to, o čem chci psát. Trápí mě něco úplně jiného.

Mám takový zlozvyk. V noci se obvykle vzbudím, potřebuji si odskočit, při té příležitosti vezmu do ruky mobil, abych se podívala, kolik je hodin a obvykle se pak ze zvyku podívám na titulní webovou stránku, kde jsou aktuální zprávy. Je to hloupý zvyk a asi mi to ani nic nepřináší. Naučila jsem se to hlavně v době covidu, kdy byly ty lockdowny a přibývaly počty nakažených, pak ještě počty uzdravených, pozitivních i zemřelých.

Covid byla úžasná příležitost, jak sypat na stránky jenom negativní zprávy, protože na tom nic pozitivního nebylo. Postupně tam ještě byla zdůrazněna úmrtí všech známých osobností, ať už s tím souvisela nebo ne, člověka to vždycky vzalo za srdce. A od té doby se to příliš nezměnilo, jen co skončilo sledování covidových čísel, našly se jiné údaje hodné sledování, hlavně aby byly co nejvíc negativní, protože laťka negativních zpráv nastavená v době covidu se posunula hodně vysoko.

Stalo se to předevčírem, kdy jsem v noci v polospánku zaznamenala zprávu o zástavě srdce Lisy Marie Presley a její odvoz do nemocnice. Vyhodnotila jsem to tak, že se jí podařilo resuscitovat a že je jistě v dobrých rukou. Ten smutný konec jsem se pak dozvěděla druhý den úplně náhodou a když jsem si to chtěla ověřit, podívala jsem se znovu na zprávy, které nabízela stránka mého vyhledávače. A tenkrát mi to došlo. Na stránce byly samé zprávy o tom, kdo zemřel, byla tam malá holčička, kdosi při výkonu služby i další, asi sedm negativních zpráv pod sebou a ani jedna pozitivní (a to tam ani nebyly vůbec zprávy o válce).

Neříkám, že si takové zprávy nezaslouží pozornost, samozřejmě je mi líto všech, o kterých tyto zprávy jsou. Jenom mi teď čím dál víc připadá (a netýká se to jen mého vyhledávače), že internet je jedna velká černá kronika a začínám se ho bát. Protože na nás všude číhá nebezpečí a je na místě se obávat. Minimálně toho, že z těch negativních zpráv někomu přeskočí a přestane je číst. A to by byla škoda, protože občas se dějí i hezké věci, akorát se je moc nedozvídáme. A já jsem ráda, že tady se mohu naladit, aby se to všechno dalo přežít relativně v pohodě.

Autor: Alice Barešová | sobota 14.1.2023 17:39 | karma článku: 0 | přečteno: 721x
  • Další články autora

Alice Barešová

Mrkvové řezy

Máte rádi mrkvový dort? Já ano. Sice si to asi jenom namlouvám, ale když si ho dám, mám pocit, že je zdravý.

24.2.2024 v 18:35 | Karma: 13,63 | Přečteno: 312x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Na co při tom ženy myslí

Člověk pořád touží býti dokonalý. Zejména pro svého partnera. A to i v těch nejintimnějších chvílích.

8.2.2024 v 8:16 | Karma: 17,35 | Přečteno: 594x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Čas pro sebe

Někdo nesnáší stereotyp a vyhledává dobrodružství. Taky nemám ráda nudu, ale prožila jsem chvíle, kdy jsem toužila vrátit se do svého stereotypu.

4.2.2024 v 11:42 | Karma: 10,94 | Přečteno: 220x | Diskuse| Ona

Alice Barešová

Nezvaní hosté

Přijde-li nezvaná návštěva, tak to nebývá příjemné. Když s něčím nebo někým nepočítáme, dáme to obvykle najevo. Asi každý to zažil. Přijde návštěva, kterou nikdo nečekal a už mezi dveřmi nastanou ty trapné okamžiky.

21.1.2024 v 13:55 | Karma: 12,72 | Přečteno: 618x | Diskuse| Ostatní

Alice Barešová

Tři na jednom pokoji

Cesty osudu jsou nevyzpytatelné a někdy jsme součástí příběhu, který jsme si nepředstavovaly, ani o něj nestály, jako tři ženy na jednom nemocničním pokoji.

6.1.2024 v 16:25 | Karma: 23,10 | Přečteno: 770x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,97
  • Průměrná čtenost 455x
Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy