Alice Barešová

Někdy jsem kousavý glosátor, to mám asi po tatínkovi. Horší je, že dcera to má po mně a vnuk po ní. Na moji fotku zde třeba řekl: "Babi, ta je hrozná!"

Ráda píši o životě, postřehy z toulek, příhody i recepty.

Nejvíc mi vadilo, když o nás muži mluvili jako o slepicích. Pak vznikla moje Slepičárna ze života a už je mi fuk, co říkají. Tím jsem si to s nimi vyřídila. O zkušenostech s hubnutím je e-brožura Vydrž 12 týdnů  a časem přibylo pár neumělých veršů Srdce z pouti.

 

 

 

 
  • Počet článků 178
  • Celková karma 13,65
  • Průměrná čtenost 455x

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Alice Barešová

Přání

Všem, kdo se zatoulají na tyto stránky přeji krásné prožití vánočních dnů, klid a mír v duši a sváteční pohodu.

20.12.2021 v 15:05 | Karma: 0 | Přečteno: 37x | Diskuse| Ostatní

Alice Barešová

Jak se balí holky

"Babičko, já mám rád, když se mám ke komu přitulit,“ povídá mi vnouček večer před usnutím. Tohle babičku potěší a tak jsem se v té hezké chvilce zeptala: „A co holky? Máš nějakou?“

19.11.2021 v 22:35 | Karma: 6,94 | Přečteno: 193x | Diskuse| Ona